God morgon!

Usch, jag har sovit riktigt uselt i natt. Tre katter som trängs med en i sängen, när jag försökte flytta dem så kom de bara tillbaka. Så det har inte gått bra att sova.

Jag har precis käkat frukost. Om ett tag ska jag åka mot fridhemsplan för att möta upp tjejerna och köpa en sallad till lunch. Vi har två lektioner idag: Matte B och prov i Vård- och omsorgsarbete, efter provet kan man få jobba med grupparbetet i Människan socialt och kulturellt. Jag tror att det kommer gå bra på provet. Det är många kapitel men man ska inte kunna detaljer så det går nog finemang!
Vi hörs igen när jag kommer hem!
Puss


Matte idag

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0