I have to wait for my dreams

Det går sådär att plugga - lite segt och jag kommer inte så långt i mitt skrivande. Jag har fastnat. Ska nog ta en paus och se om jag kommer igång sen igen, det kanske lossnar om en stund. Men det är så mycket andra tankar så cirklar omkring i mitt huvud. Så mycket funderingar. Så mycket drömmar. Så mycket ambitioner. Jag har så mycket jag vill förverkliga men min ålder och det faktum att jag är fast här i Stockholm minst ett och ett halvt år till gör det hela lite svårt. Jag måste ha tålamod och vänta. Jag hatar att vänta.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötis!! tell me your dreams,and we can wait together..:)

2008-11-02 @ 18:21:21
Postat av: Linda J

Det är bra med drömmar och mål :) Då har man alltid något att se fram emot. Men du vet att vi ska göra dom här sista åren på omvårdnadsprogrammet till två bra år tillsammans! <3 <3

2008-11-02 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0