Jag vill bara sluta

Hej bloggen!
Det har varit en lugn och skön dag även idag. Jag sov till typ halv tio. Då gick jag upp och käkade frukost och kollade på Step Up 2 - jag älskar dansfilmer så idag har jag typ dansat omkring hela dagen. Vid två drog jag till Kista där jag köpte en ram som jag ska ha i mitt rum och jag hämtade även ett paket med lite kattgrejer. På eftermiddagen hjälpte jag pappa att storhandla på Willys innan Linda kom. Vi käkade middag och kollade på Idol och sedan Crossroads men bl a Britney Spears. Det har med andra ord varit en väldigt skön och avslappnande dag - jag vill ha fler dagar då man inte har något inbokat. Just nu vill jag bara sluta skolan. Jag vill fortsätta plugga men inte på gymnasiet, jag vill börja på Universitetet och bara lämna Stockholm för att flytta någonannanstans och plugga - kanske Lund, jag gillar ju verkligen Malmö så det vore perfekt. Det är i alla fall en dröm jag hoppas går i uppfyllelse så småning om, även om det dröjer några år. Först ska jag lista ut vad jag vill med mitt liv, vilket inte är helt lätt eftersom det finns så många alternativ och så mycket jag vill göra.

Nu ska jag snart sova. Det blir sovmorgon imorgon men jag vill helst inte vakna typ ett och sova bort hela dagen. Jag måste bl a plugga lite - har två loggar i Mental träning att skriva samt en prov i Vård- och omsorgsarbete att plugga till.

God natt och sov gott! Imorgon ska jag försöka få upp fler bilder från Malmö!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0