Lång att-göra-lista

Hej!
Jag har för några timmar sen kommit hem efter att ha träffat Iris en stund på förmiddagen. Sen dess har jag ätit pasta carbonara och pluggat lite. Jag har en ganska lång att-göra-lista just nu:

[x] Skicka APU-ansökan
[x] Skriva idrottsuppgiften
[ ] Plugga matte
[ ] Börja på uppsatsen i psykologi
[ ] Börjar på min essä i svenskan
[ ] Förbereda muntlig redovisning av grupparbete i "Människan socialt och kulturellt"

Egentligen är den inte så lång men det är stora uppgifter så varje grej tar sin tid. Men det ska nog ordna sig. Imorgon blir en plugg-söndag.

Nu ska jag ta en paus från pluggandet och spela lite spel på datorn:)
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0