Lugn fredagkväll



Hej!
Idag har inte varit nån bra dag. Det började med en trevlig lunch som alltid med Linda men sen hade vi en supertrist och onödig coachtid. På psykologin blev det lite bättre eftersom vi har en så härlig lärare men åt svenskan suckar jag bara. Vi skulle börja skriva en essä och vår lärare ska krångla till det så mycket när det gäller uppgiften så jag fick inget gjort eftersom det är en så konstig och komplicerad uppgift. suck. suck. suck.

Efter skolan tränade jag. Det gick väldigt segt eftersom jag inte hade ätit annat än lunch - men jag körde min lilla träningsrunda i alla fall. När jag kom hem gjorde jag hamburgare, det var riktigt gott! Sen har jag sett en film med bland annat Meg Ryan, efter det Idol. Rocktema är helt klart mitt favorit-tema, alla var grymma förutom Lars och Johan, jag gillar inte deras stil. Alice kan verkligen sjunga rock och Kevin var grymmast - han är en sån glädjespruta hela han! En rockig sådan. Jag har också kommit på att jag gillar låtar som Bon Jovi gjort, kanske ska börja lyssna på honom?

Detta är precis en så lugn och skön fredagkväll som jag behöver mitt i all stress. Ni ska bara veta hur mycket uppgifter vi har nu innan praktiken, men sen blir det förhoppningsvis tre lugna veckor (fria från skolarbete i alla fall).

Det blev en väldans massa uppradande nu, fy vad tråkigt. Men det var min fredag i alla fall. Nu blir det väl nån mer film antar jag.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du går väl omvårdnadsprgramet? Har du tänkt att bli läkare, sjuksköterska eller liknande?

skulle vara roligt att få höra lite:)

tack för en grymt bra blogg.

kram

2008-11-08 @ 01:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0