Mysdag i höstvädret

Idag har det verkligen varit kallt - burr, vintern är på väg! Frost och kyla - men ändå ganska mysigt. Linda och jag tog sovmorgon och sedan en promenad, solen sken ju trots allt. Det var mycket bättre väder än igår:



Vi gick även en stund på MIO i hallonbergen, jag älskar inredningsprylar!

Lite bilder från dagen:

Promenad till Hallonbergen

Solen sken

Det var frost hela dagen

Vi tog lite hoppbilder - sånt är alltid kul!

Mysigt väder med andra ord, jag ska bara köpa en riktig vinterjacka så jag slipper frysa hela tiden:)

Det blev några höstbilder idag! Pappa hade hittat min laddare till lilla kameran så nu kan den följa med överallt:)
Nu ska vi fika lite gott och sen blir det väl nån film förhoppningsvis:)
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0