Nu får det vara nog

Hej!
Med detta inlägg tänker jag nu meddela att detta blir mitt sista inlägg i denna blogg. Att blogga är något som har blivit väldigt populärt den senaste tiden, och efter att ha provat på denna trend även jag nu ett tag så känner jag att jag är klar med detta. Jag har ingen inspiration kvar och jag känner inget behov av det längre, det känns mest som en börda. Det har varit väldigt kul måste jag säga, över förväntan, och jag ska självklart spara alla mina inlägg för att senare kunna titta tillbaka på dem för att minnas.

Det kan hända att jag startar en ny blogg någon gång, men då med ett speciellt syfte - till exempel om jag utvecklar min fotograferande nån dag, vilket jag hoppas kunna göra.

Innan jag avslutar detta så vill jag bara tacka mina läsare: det har varit kul att ni har varit intresserade av att följa lilla mig och mitt vardagliga liv. Ha det så bra!

Avskedspussar från Hanna

Fick förresten MVG på matteprovet som jag hade i måndags:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda J

Bra val Hanna! Blogg är lite av ett beroende till slut.. Du ska veta hur skönt det är att slippa den! <3333

2008-11-13 @ 19:12:28
Postat av: Tiny.

Vad synd hanna, men som sagt - bra val! :) hoppas du startar en fotoblogg :) <3

2008-11-14 @ 21:18:35
URL: http://tinched.blogg.se/
Postat av: Linnea

BÖRJA BLOGGA IGEN!!!!!!!!!!!!//trogen läsare.

du lyste verkligen upp i det mörka.

2009-02-28 @ 01:27:58
Postat av: Anonym

kan inte du börja blogga igen? <33

2009-03-01 @ 03:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0