Plugga och sedan sovmorgon


Bild från Malmö, tyckte den var lite kul:)

Hej!
Sitter här och pluggar för fullt: Vård- och omsorgsarbete. Vi har prov på torsdag så det kan väl vara bra att läsa igenom kapitlena i alla fall. Måste också bestämma vad jag ska ha på mig imorgon på JENSEN-kampen. På kvällen frågade Debbie om jag ville hem till henne en stund, och det kan man ju inte säga nej till. Kameran får förresten följa med imorgon så jag har lite bilder att visa från dagen.

Imorgon får jag i alla fall en ordentlig sovmorgon, jag ska åka kvart i tolv hemifrån - ska bli skönt att få sova lite längre. Men ska ändå försöka plugga lite på förmiddagen innan jag åker. Ska väl göra nån god lunch i alla fall. Nu ska jag plugga klart så jag kommer i säng i tid.
Puss och god natt<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0