Skola 12:30-17:00

Hej!
Idag var det skola 12:30-17:00. De lektioner vi hade idag var: Engelska B, Vård- och omsorgsarbete och Matte B. Alla lektioner var helt ok, jag är inte lika skoltrött när jag väl är i skolan så det är skönt. Innan skolan träffades Linda och jag och åt, jag åt nån pastagratäng som var ganska stark men rätt god ändå. När jag kom till skolan så fick jag ett litet paket av Mikkan av Ewa som tack för hjälpen med skolarbete, ni är så söta<3 tack!

Nu ska jag plugga en stund. Måste bli klar med loggarna i Mental träning. Fick också precis en uppgift i Idrott och hälsa B som jag vill ha klar i tid, den ska in på söndag. Men jag har endel nu innan vi ska ut på praktik så det är lika bra att sätta igång.

Gissa vad jag mer har gjort idag! Jag har varit på gymmet och tränat!!! Det var typ två-tre veckor sen sist så det var riktigt skönt att komma igång igen, nu ska jag hålla tempot uppe igen.
Skriver mer senare.
Puss



Fler minnen från Malmö: Turning Torso och Öresundsbron i skymning<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0