Trevlig dag

Hej bloggen!
Har haft en rätt bra dag idag. Första lektionen var matte vilket innebar matteprov, men jag tror att det gick rätt bra för mig, jag hade inte några större svårigheter med uppgifterna. Andra lektionen var vård- och omsorgsarbete. Vi gick igenom hygien. Och nu är jag ännu räddare för att gå ut på praktik, tror typ att jag ska dö av nåt virus eller nåt. Ush ush. Sen blev det lunch på två drakar, fisk för min del, och till sist engelska. Tråååkig lektion.

Efter skolan så hade jag däremot väldigt roligt. Åkte in till stan med Mikkan och Linda, vi gick i massa affärer och fikade. Jag fick tag i två BH:ar som jag verkligen behöver samt en ny deo och handkräm för torr hy. En väldigt trevlig eftermiddag<3

Mina bilder har förresten kommit som jag har beställt (ska göra en stor tavla med massa sommarminnen från 2008 som har varit bästa året någonsin:):) Kan försöka få nån bild på tavlan när den är klar, tänkte sätta mig med den nu för att försöka få ihop den på nåt sätt.

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0