Väldigt fotosugen

Hej igen!
Jag kan väl inte påstå att jag har pluggat så väldigt mycket, jag är ganska dålig på att sätta mig ner och läsa när jag inte tycker det är så roligt. Jag har väl fördelen att tycka att det mesta är roligt men just vård- och omsorgsarbete känns inte så lockande idag...

Jag är däremot väldigt fotosugen. Tyvärr så har jag inte tid nu och lagom tills jag kommer hem har det blivit mörkt och det naturliga ljuset är då borta. Jag kanske kan få till nåt snyggt ändå - jag får se om det finns tid och inspiration ikväll. Jag får i alla fall fota lite idag med lilla kameran på JENSEN-kampen:)
Nu ska jag ta mig i kragen och läsa de sista sidorna i detta kapitel och sedan dra mig ner mot bussen.



Hösten
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0