Vi äger!!!

Idag var det ju JENSEN-kamp och vi var bäst!!! Vi vann typ inga grenar men vi hade helt klart roligast och hade bäst stämning i klassen. Allt var bara kul! Bilder kommer...

På vägen hem så hände dock en grej som får mig att undra: Ser jag ut som en tjuv? Det var en jätteskum man som gick förbi mig på tunnelbanan. Han stannade och ställde sig typ en meter från mig. Efter en stund frågar han mig; Tog nu nåt från mig? Jag kollar konstigt på honom och svarar: Nej, det gjorde jag verkligen inte. Då säger han: Det kändes som om nån stoppade ner handen i min ficka, gjorde du det? Jag svarade: Det var i alla fall inte jag. Sen bytte jag vagn, tänker ju inte stå bredvid nån som anklagar mig inför stöld inför typ alla på tåget. Han var jättekonstig verkligen. Varför skulle jag sno nåt? Jag lovar att han inte ens saknade nåt i sin ficka...

Ja ja, nu är det glömt. Nu ska jag plugga VoA och sedan börja på idrottsuppgiften. Men först måste jag äta nåt, pappa håller på att laga mat. Jag har bestämt mig för att inte åka till Debbie och Iris ikväll eftersom jag verkligen måste plugga lite.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0