Welcome back motivation!

Det har faktiskt gått väldigt bra att plugga idag. Motivationen och koncentrationen har varit på topp, har suttit många timmar och pluggat nu. Har kommit ganska långt med min psykologiuppsats och även skrivit en inledning på min essä - det går så mycket bättre bara man har kommit igång. Så jag tror nog detta kan bli bra. Men jag väljer att lägga fokus på psykologin, den tar slut nu till jul och han sa att om jag gör en bra uppsats så är det MVG för min del (men jag tror jag har berättat det).

Imorgon har jag dessa lektioner:
- Människan socialt och kulturellt (muntlig redovisning på den lektionen)
- Engelska B

Har dessutom "sovmorgon" imorgon, börjar inte förrän nio :P(börjar åtta övriga dagar). Efter skolan (slutar 13:40) så ska jag nog ta en tur till biblioteket, behöver lite vettiga källor till min uppsats nämligen. Måste också ringa praktikplatsen och höra när jag ska komma på måndag.

Nu ska jag sova, ska upp sju imorgon. Puss och god natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0