And the winner is

Tjenare!

Dåligt med uppdateringar idag - har verkligen haft mycket för mig idag. Dagen började med en låååång lektion med Människan socialt och kulturellt - vi hade bokseminarium och det gick helt okej för min del. Andra och sista lektionen var Engelska B, då renskrev vi bara en text, så vi slutade fem i ett istället för tjugo i två. Mellan lektionerna blev det lunch på Två drakar: pannbiff och potatis.

Efter skolan tog jag en tur till Kista igen. Jag skulle hämta mitt arbetsintyg men hann gå i några affärer innan (farligt!). Det slutade med att jag shoppade upp 600 kr. Jag drar listan på vad jag köpte en annan gång.

Efter Kista så var det gymmet som stod på tur. Jag körde igenom mitt träningsprogam och även en timme på löpbandet (!!), det var repris från America's next top model 5 och som ni vet så är jag helt fast i det programmet så jag kunde ju inte avbryta mitt i, så jag såg klart det på gymmet.

Väl hemma så blev det middag och pluggande. Fick även ett roligt SMS: mitt Ellos-paket hade kommit så vi åkte även och hämtade det, jag blev rikigt nöjd med mina stickade tröjor.

Ni missade väl inte Top Model-finalen förresten? Klockan 20.00 på kanal 3. Vinnaren blev Whitney!


Men min favorit var Anya (som kom tvåa)


Jag vill också kunna ta så här häftiga bilder - jag vill bli fotograf!

Jag ska försöka ta mig i säng snart, är så trött och imorgon är det heldag som gäller eftersom vi har idrott.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0