Äntligen en bra vikarie!

Hej, tänkte att jag borde väl skriva nåt här också så ni inte tröttnar på min kära blogg!

Idag är enda dagen på skolveckan som vi har heldag, det känns lite segt men gick rätt bra. Idrotten bestod av teori. Vi hade först ett oförberett läxförhör, och jag tror inte det kan gå sämre än det gick för mig, men allt kan inte gå super, man måste misslyckas nån gång ibland. Till lunch blev det pannkakor som vanligt på torsdagar. På matten hade vi vikarie och det var klart bästa vikarien på länge: han förklarade faktiskt så jag fattade, mycket bättre än vår riktiga lärare - varför kan vi inte ha honom för?

Sista lektionen var Människan socialt och kulturellt. Först hade vi seminarium om en film vi såg igår och sen fick vi skriva om den, en uppgift som skulle lämnas in. Men det var inte svårt så det gick bra. Tror jag. Hoppas jag.

Nu har jag precis ätit middag och jag måste bland annat plugga inför svenska-provet imorgon. Har endel annat att fixa också men imorgon börjar vi sent igen så det är skönt. MEN jag ska antagligen hinna med en runda på gymmet innan skolan så det blir nog inte så mycket sovmorgon. Jag sa förresten inte att jag har fått mitt H&M-paket nu, jag ska försöka få upp lite bilder, jag gillar skorna, precis såna jag vill ha men jag måste öva att gå i dem för de är ganska höga.

Nu har jag annat att göra. Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0