Äntligen fattar jag

Det är helt otroligt, efter att ha kämpat med matten i flera veckor nu så fattar jag! Vi har hållt på med linjära funktioner och linjers lutning nu ett bra tag och man kan ju säga som så att jag är nog en av få som äntligen förstår hur man gör. Vår lärare kan verkligen inte förklara, det är tack vare mina matte-diskussioner med Linda och vikarien Nicolas som jag förstår. Imorgon har vi ett mini-läxförhör på det här och jag känner mig säker!



Annars så går det inte så bra med koncentrationen. Jag har fått bort lite i mitt rum och tittat igenom matten en sista gång. Men jag har inte börjat packa. Det får bli en sista-minuten-packning imorgon eftermiddag. Måste i alla fall skriva en lista på vad som ska med. Vad ska jag ha för väska? Hmm. Det är mycket att tänka på.


Som ni märker; koncentrationen är inte den bästa. Istället för att göra det jag borde så tar jag kort på mig själv i spegeln - hur uttråkad kan man bli?

Nu borde jag göra nåt vettigt. Men jag tror inte det kommer bli nåt vettigt gjort.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

du är så vacker!:)

2008-10-22 @ 19:40:03
Postat av: Ewa

skit fin bild på dig :)

2008-10-22 @ 20:43:40
Postat av: Hanna

Tack<3

2008-10-22 @ 21:55:09
URL: http://chispas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0