Brunch med Linnea

God morgon!
Om femton minuter ska jag åka och träffa Linnea för att käka brunch. Brunch måste vara den bästa måltiden som finns! Vi ska äta någonstans på Kungsholmen, Om jag hade hittat min laddare så hade det kunnat bli lite bilder med den lilla kameran (orkar inte släpa den stora) men tyvärr så vet jag inte var den är så det blir tyvärr inga bilder från brunchen.

Idag måste jag plugga lite också, jag vet inte riktigt vad jag ska börja med men jag antar att det blir psykologin - det är riktigt intressant faktiskt: ätstörningar håller vi på att läsa om. Måste börja på en analys i idrotten också, bra betyg på den är ett måste eftersom vi slutar med den kursen vid höstlovet.

Nu ska jag packa väskan och borsta tänderna!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0