Dagens

Hittade en lista hos Nevnarien som jag kände för att göra:

Kläder: Svarta jeans från Bik Bok, hallonrött linne från Ellos, svart tunika från H&M
Smink: Mascara, mineralpuder, en gnutta solpuder

Frisyr: Utsläppt
Läsning: Har läst tidningen och i engelska-boken

Låt: Have a heart med Anna Bergendahl från idol 2008

Mat: Ett äpple till frukost, köttbullar och potatis till lunch och Tacogratäng till middag

Vill ha: Mina H&M-kläder

Favorit: Hmm...kanelbullarna jag åt:)
Köp: Lunch
Humör: Deprimerad och trött
Göromål: Skola

Borde: Plugga
Beroende: Kanelbullar

Längtan: Höstlovet och studenten 2010

Roligaste: Inget är kul idag
Skit: Mitt humör

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Elsa

hejhej!

om du behöver hjälp med din header + design är det bara att fråga mej om hjälp, jag gör designer gratis, så det är bara att mejla mej på : [email protected] där kan du nå mej & fråga frågor om bloggen eller om design m.m

hare bra!

2008-10-06 @ 19:47:18
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0