Everything means something;

Hej igen!
Satt och funderade lite så här på kvällskvisten som jag alltid gör och jag kom och tänka på alla minnen som man bär på, ta min nyckelknippa som exempel. En nyckelknippa kan tyckas vara en ganska så obetydlig liten sak men tänk egentligen på vilka minnen den kan bära på - var alla nyckelringar kommer ifrån. Här är några av mina minnen:

Den ser väldigt vardaglig ut, ganska så stökig faktiskt - men om man delar upp den:


När jag ser den här tänker jag på min underbara familjeresa till Frankrike; köpt i självaste Paris


Denna söta krokodil kommer ursprungligen från Tanzania och för mig tillbaka dit och till mormor som bodde där i flera år


När jag sprang vårruset med Linda - kanske dags att byta ut, den är lite skitig...


Från en kattutställning där jag hade väldigt roligt


Och till sist alla nycklar...

Många minnen har jag, och många minnen hoppas jag på att få framöver....

Nej, nu måste jag plugga svenska om jag ska klara det där provet imorgon.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0