Facebook

Något stort har hänt i mitt liv: jag har skaffat facebook! :P
Anledningen till varför jag inte skaffat det tidigare är för att jag inte känt nåt behov av det, men det kanske är dags att börja leva på 2000-talet nån gång:) Jag har suttit och letat vänner hela kvällen och har redan endel som svarat - kul kul!

Imorgon så är det inte helt bestämt hur dagen kommer att se ut, men lite är bestämt:
- 08:00-10:00: Svenska B
- 10:05-11:25: Psykologi B
- 11:30-12:30: Mental träning

Sen ska jag försöka hitta en djuraffär för att köpa en grej till Vincents päls. Efter det blir det bio eller bowling i Heron City med Linda, Nicole och några av hennes kompisar.

Jag känner mig förresten ganska så befriad just nu, jag har skickat in min APU-presentation, logg 1 i mental träning samt analysen i idrotten. Nu är det inte mycket kvar innan lovet. Jag håller på att läsa PS.I love you också, på engelska. Den är på 500 sidor och jag ska läsa ut den samt skriva om den till efter jul, så jag har ett bra tag på mig men det är inte kul att stressa igenom en bok, speciellt inte eftersom den är på engelska.

Nu ska jag sova. Förhoppningsvis kommer ni att se en förändring imorgon förresten men det får ni veta mer om då:)
Puss och god natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0