Fika igen

Hej!
Jag har nästan precis kommit hem från skolan och träningen men jag ska snart iväg igen. Skolan gick bra, vi började med ett grupparbete, det kommer nog gå bra. Vi hade engelska också, det var en skön lektion idag. Jag hade kort sagt en väldigt bra skoldag idag. Efter skolan åkte jag till gymmet, tränade där ca en timme. Om ca en timme ska jag träffa Nina och Linda för att fika och snacka ikapp lite, det var väldigt länge sen jag träffade Nina. Jag måste skriva klart min idrottsanalys också men det får bli när jag kommer hem.

Jag skriver mer ikväll, ska åka om en halvtimme.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0