Fullt upp

Hej igen!
Jag ska precis gå och ta bort sminket för att sedan gå och lägga mig. Imorgon ska jag vara i skolan redan klockan tio för att hjälpa till med ett psykologiarbete. För att vara pigg så måste jag sova nu.

Idag har jag haft engelska, vård-och omsorgsarbete och matte b. På andra lektionen (VOA) så hade vi en gästföreläsare som hade en funktionsnedsättning. När han var fem hade hans ryggrad typ gått av så han har suttit i rullstol sen dess. Det var riktigt intressant att lyssna på honom och han verkade så lycklig och glad trots att hans ben är helt förlamade. Riktigt härlig personlighet hade han också. Han hade även vunnit 5 guldmedaljer i paralympics så nu har jag fått hålla i en OS-medalj - den var väldigt tung.

Efter skolan åkte jag direkt hem till Lena och Nisse - vi skulle hjälpa dem att flytta. Det gick väldigt bra och jag stod mest i köket och fixade mat, det är jag bäst på:)

Det blir inga fler bilder ikväll tyvärr, sitter inte vid den datorn. Men kanske imorgon. Nu: Sovdags!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0