Gissa vad jag upptäckte

Hej bloggen!
Innan skolan idag tränade jag på Nautilus - det gick rätt bra och var väldigt skönt! Sen hade jag skola: Aktiviteter med HF1a:n (jag går i klass Hf2a), svenska B (pluggade bara inför prov på fredag) och psykologi B (pratade om ätstörningar).

Vid nio började en film (Prinsen & Jag) som jag såg, det var rätt bra faktiskt.

Jag har förresten kommit på vem som massakerade toapappersrullen igår: Vincent! Idag när jag kom in i badrummet så låg han och bet och sparkade på den - han var så söt. Haha - en riktig tiger!

Har inte så mycket mer att skriva. Imorgon börjar jag halv ett men ska vara i skolan vid elva för att hjälpa till i ett psykologiarbete. God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Tiny.

Haha, Vinceent alltså :) busunge.

2008-10-08 @ 01:31:36
URL: http://tinched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0