God förmiddag

God förmiddag!
Ush, jag får sån ångest att lovet går så fort. På måndag är det skola igen i två veckor och sen ska man plågas i tre veckor på ett äldreboende med en massa illaluktande och griniga gamlingar (nej jag måste tänka positivt, vissa är faktiskt trevliga).

Vad händer idag då? Om tio minuter ska jag ta en kort tur till Kista galleria för att skaffa lite grejer till mitt rum bland annat. Ska även hämta ut ett paket på OKQ8. Sen blir det hem en kort stund och på eftermiddagen ska jag och Linda träffas för bio eller hemmakväll - vi har inte bestämt än.

Nu har jag inte tid att sitta här mer.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0