God morgon

Hej!
Jag har eftermiddag den här veckan, det är så skönt. Fast jag ska åka om en kvart för att äta lunch med Linda. 

Gårdagen var ganska så lyckad. Vincent gick inte vidare så långt på utställningen men jag är väldigt nöjd med tanke på att det var hans första utställning. Den slutade vid fem och när man kom hem så var man helt slut - jag somnade till i soffan en stund men sen fixade Linda och jag till tortilla-mackor som vi stekte i stekpannan och kollade på "I hennes skor" med Cameron Diaz bland annat.

Jag har inte tid att sitta här så länge till, men här är några bilder från igår:

Utställningshallen


En jättesöt Helig Birma

Nu hinner jag inte ladda upp fler bilder för det går så segt från den här datorn (sitter inte vid min). Men förhoppningsvis kommer det fler ikväll om inte brorsan ska ockupera den hela kvällen.

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0