Grabbkväll

Tobbe och jag anlände till Malmö tidigt på fredag morgon. Vi spenderade många timmar på Malmö central eftersom Timoty som vi skulle sova hos första natten var i skolan. Vi vandrade även runt i stan; kikade i affärer och fikade.




På kvällen så bestämde vi oss för att dra hem till Benji för en slapp filmkväll och så blev det. När vi kom dit så var det typ 6 killar där... och jag. Så jag fick alltså vara med på en grabbkväll, det blev många skratt men vi stannade inte så länge eftersom vi hade åkt nattåg natten innan och knappt sovit nåt på hela natten.

Tyvärr har jag inga bilder från denna kväll - var både lat och trött. Men på det hela taget var det en rolig kväll.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0