Har jag valt fel gymnasieprogram?

- Ja, det har jag!

Skulle jag välja om idag så skulle jag ALDRIG välja omvårdnadsprogrammet, och jag blir mer och mer säker för varje dag som går. Jag trivs jättebra på JENSEN, jag har en superklass och lärarna är bäst! men, programmet är sämst. Det är inte det att det är dåligt, jag vill bara inte jobba och hålla på med det här. Vi har till exempel idag gått igenom hur urinen ska se ut och hur den inte ska se ut - ju mer vi går igenom, desto mer äcklad blir jag, fatta då när vi ska läsa om variga sår och benbrott, ush! Jag är inte skapad till att mäta urin och torka gamlingar i arslet. Jag vill bara sluta nu!

För övrigt har den här dagen inte varit bra. Jag har varit seg, irriterad och trött. Jag orkar bara inte med någonting just nu, jag vill bara sova i en vecka och sen jobba som PT eller nåt annat kul.

Orkar inte med livet och allt runtomkring idag. Nu ska jag tröstäta kanelbullar!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Fortsätt kämpa gumman! det positiva är ju att du läser friskvård också:)jag tror du skulle bli en grym PT, du kan motivera folk, du är så diciplinerad och omtänksam. Du kan bli vad du vill, och jobba med vad du vill! puss på dig

2008-10-06 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0