Hej

Hej bloggen!
Sorry för lite dålig uppdatering, på helgerna vill jag mest koppla av och därför prioriterar jag inte bloggen.

Igår så åkte jag och Linda till Heron City för att träffa Nicole och några kompisar till henne, det blev middag på Pizza hut men lite läskigt var det att åka hem sen. Skärholmen är inget roligt ställe.

Idag tog jag en lååång sovmorgon. Jag har bland annat förberett inför tisdag då jag ska hjälpa Ewa och Mikkan med ett psykologiarbete - det blir nog jättebra tror jag. Nu på kvällen har jag och Linda bakat småkakor inför imorgon då det är kattutställning. Vincent ska ställas ut för första gången, det blir lite spännande och kul att träffa lite "kattfolk" man känner sen tidigare. Men vi borde sova nu för vi ska upp vid sju-halv åtta imorgon. Men jag går eftermiddag hela veckan så jag kan sova längre en annan dag.

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Ewa

du är en ängel hanna :D

2008-10-19 @ 10:53:39
Postat av: Linda

jag sitter vid din data nu...:) och jag sa precis go natt till dig. tack för ännu en härlig och minnesvärd helg! älskar dig. pussar

2008-10-20 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0