Idrott, MT, Psykologi, APU

Ja, detta är vad jag har sysslat med de senaste timmarna, eller sen jag senast skrev nåt här. Har även hunnit med att bada Vincent eftersom det är en stor dag för honom på söndag: han ska ställas ut.

Jag berätta inte vad vi gjorde på Vård- och omsorgsarbete va? Vi fick titta på blöjor för vuxna, alla modeller och storlekar...haha vad vi skrattade. Det finns verkligen enorma, några provade dem också - riktigt charmerande måste jag säga... INTE. Ush, måste jag använda en sån någon gång i mitt liv så tar jag hellre livet av mig.

Det här är i alla fall vad jag gjort i ovannämnde ämnen:
Idrott och Hälsa A: Skrivit på en analys som ska in på fredag
Mental Träning: Skrivit Logg 1 (av 3) som ska in på måndag, äntligen har jag lyckats korta ner den, den ska bara vara på ca 250 ord nämligen
Psykologi B: Pluggat inför läxförhöret/provet som vi har imorgon
APU: Skrivit en presentation till min blivande praktikplats om fem veckor

Nu ska jag fixa mina fötter så de är fräscha till imorgon, sen blir det CSI och ytterligare lite pluggande.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0