Jag är hemma!

Hejsan allihopa!
Nu är jag hemma från Malmö och det är dags att börja skriva här igen:) Resan har varit fantastisk. Jag har träffat så mycket sköna människor och haft en av de bästa resorna i mitt liv - jag kommer verkligen sakna Malmö och alla vi träffade, men de lovade i alla fall att snart komma upp till Stockholm (kanske till jullovet).

Jag ska äta frukost och vänta på att städerskan ska bli klar men sen ska jag lägga upp bilder och då ska jag berätta mer om resan, när bilderna är inne på datorn. Så ni får hålla er några timmar till:) Jag tänkte inte berätta mer just nu.
Vi hörs om ett tag!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0