Jag lever

Jag lovar, jag har inte gått och dött - som vanligt har även denna helg varit fylld med andra aktiviteter så det har inte funnits så mycket tid att sitta vid datorn. Men nu har jag en stund innan jag går och lägger mig.

Igår kväll/natt så bakade Linda och jag - mycket skratt blev det...haha... Idag har jag pluggat, ätit frukost med Linda, pluggat, varit på IKEA, pluggat, lagat mat, städat garderoben och sett "Hål i väggen". På ikea köpte jag en ny lampa till sängbordet (äntligen). Jag har pluggat pskologi och börjat på analysen i idrott om mina mål som jag satte upp - uppgiften var lite större än vad jag hade trott men jag tror det går bra, jag ska ha ett MVG på den här uppgiften, ett starkt sådant också!

Här är bilder från bakningen:

En av sakerna Linda och jag bakade var en kladdkaka med apelsinsmak - jag överdriver inte när jag säger att det var det godaste kladdkaka jag någonsin smakat! Till den serverade vi vaniljglass och passionsfruktssås - mums!

Recept på passionsfruktssås:
4 passionsfrukter
4 msk florsocker
1/2 dl apelsinjuice

Blanda ingredienserna i en kastrull och låt koka upp. Servera lite ljummen eller kall - mums! Man kan ev. ha lite mindre florsocker om man inte vill ha den supersöt.

Jag försökte lägga upp fler bilder men det är nåt fel på blogg.se för tillfället. Nu ska jag sova. God natt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0