JENSEN-kampen

Hej!
Idag har jag bara haft två lektioner: Engelska B och Människan socialt och kulturellt. Engelskan var lätt, vi gjorde typ inget speciellt. På MSK:n så hade vi grupparbete samtidigt som läraren hade betygsamtal med alla - mitterminsomdömet eftersom vi läser ut kursen till jullovet. Grupparbetet gick rätt bra, vi kom faktiskt en bra bit och det är väldigt bra eftersom första utkastet ska in imorgon. Jag fick även veta att jag ligger på MVG i det ämnet, jag har uppfyllt alla betygskriterier som hittills varit möjliga att uppfylla:) Det känns bra att jag fortsätter hålla en hög nivå i skolan som förra året och året innan det!

Just det. Läste på JENSEN ONLINE att vi ska ha JENSEN-kamp i år igen! Förra året så var ju vår klass utklädd till sjuksköterskor - vi var så snygga! Undrar om vi hittar på nåt i år igen... den ska i alla fall vara onsdagen vecka 45 (alltså veckan efter lovet). Det kan nog bli skoj om hela klassen engagerar sig i det. Jag brukar vara superpeppad i alla fall:)

Den här kvällen kommer bestå av följande:
- Städa rummet (det ser ut som en bomb slagit ner)
- Packa inför Malmö-resan
- Plugga

Jag ska börja med att städa rummet först, sen ska jag plugga. Packa är så jobbigt så det tar jag sist. Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda J

JENSEN-kampen kommer att bli skit kul :D :D synd bara att vi bara är med PL och ettorna, haha

2008-10-22 @ 18:19:15
Postat av: Hanna

Kanske inte det roligaste att va med dem...haha:)

2008-10-22 @ 19:23:07
URL: http://chispas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0