Kakor

Hej!
Sitter här och smaskar på kakor som Linda och jag bakade i lördags - mums! Jag gillar faktiskt småkakor nu, har aldrig varit nåt stort fan av det tidigare, men det är något speciellt när man bakat dem själv:)

Jag insåg idag hur snart jag åker till malmö förresten: torsdag natt (natten mot fredag) - det ska bli så grymt kul! Nu får t o m min kära systemkamera följa med så jag kan ta några vettiga bilder. Längtar....

Har inte så mycket att berätta ikväll. Kanske kommer på nåt om en stund
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, du får lova att ha det grymt nu i skoåne!:) kommer sakna dig, men vi ses ju snart igen;)pussiluss

2008-10-21 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0