Köpenhamn och tjejkväll

På måndagen så drog vi till Köpenhamn vid typ ett-tiden och sen hem vid sju-åtta (?). Vi gick i affärer hela dagen och tog även en fika på ett mysigt café. Vi var åtta stycken som drog dit: Jag, Tina, Steffi, Pamela, Tobba, Esteban, Timothy och Goran.

Vi åkte tåg via Öresundsbron









På kvällen, när vi kommit hem från Köpenhamn hade vi tjejkväll hemma hos Pamela, vi var fem tjejer: vi fyra som var i Köpenhamn och Melissa. Det var mysigt med en lugn hemmakväll efter en dag på stan.



Ja, det var måndagen i Malmö/Köpenhamn:)

Det har blivit mycket inlägg idag, men det är bara för att jag haft så lugnt och skönt idag - bara slappat efter en intesiv vecka. Jag har precis druckit en latte (som jag faktiskt njöt av, jag tror jag börjar gilla kaffe vilket är hemskt eftersom jag inte vill bli beroende) och käkat två mackor. Det kan nog slinka ner en kanelbulle också - farligt att ha i frysen.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0