Listan

Det går väldigt segt med pluggandet för tillfället, därför tänkte jag passa på att göra en lista som jag tror ganska många har gjort:

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Ganska så glad, lite lat
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding
Kläder just nu: Mjukisbyxor och en stor t-shirt
Musik just nu: Ingen
Vad sa du senast: "Ja" (haha, fy vad trist men jag har inte snackat på ett tag, jag svarade bara på en fråga mamma ställde)

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Typ 1500-talet, jag vill ha massa fina och fluffiga klänningar
Längd och vikt: 166 cm och ca 54-55 kg
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Solsken, varmt och varma vindar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kamera, en kär vän och täcke

Spelar du nåt instrument: Nej, jag måste vara den mest omusikaliska människa som existerar
Morgon- eller nattmänniska: Både och. Kan vara uppe länge men stiger gärna upp tidigt för att hinna med så mycket som möjligt
Sparare eller slösare: Sparare för det mesta, men på sista tiden slösare
Vem är viktigast för dig: Min familj
Bästa film: Kanske Dirty Dancing, jag älskar dansfilmer
Tror på liv på andra planeter: Nej
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Hur många barn har du/vill du ha: Max 2, kanske inga

Bio eller promenad: Båda, gärna en promenad efter bion
Snarkar du? Det hoppas jag verkligen inte
Rädd för insekter? Vissa
Äckligaste insekten: Spindlar
Bästa bok? Glöm att ni har en dotter

Vad vill du jobba som? Arbetsterapeut, sjukgymnast, lärare, PT, chef, Flygvärdinna, personlig tränare, kock
Pizza eller hamburgare? Pizza
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? Ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske

Hur många syskon har du?
1 storebror
Vad är du mest rädd för? Åka tunnelbana själv sent på kvällen
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Väldigt sällan
Gillar du att sjunga? Ja, men jag har inte röst för det

Vilket gymnasieprogram går du och varför? Omvårdnadsprogrammet med inriktning Hälsa och Friskvård eftersom jag är intresserad av friskvård och vill jobba med människor. Men egentligen vill jag verkligen inte gå det här programmet.
Anser du att du är stark? Fysiskt? Ganska. Psykiskt? Vissa dagar
Brukar du sola? Inte så ofta

Vad gör du om du får hicka?
Håller andan och försöker svälja tio gånger
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Te

Det var det. En lång och ganska så ointressant lista faktiskt. Nu ska jag försöka plugga en stund till. Jag måste få analysen klar.
Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0