Nostalgi

God morgon!

Nu har jag faktiskt börjat packa, jag skrev en lista igår så det har gått rätt snabbt. Men än så länge så ligger allt bara på sängen, jag måste hitta en bra väska som jag kan ha allt i. Jag har ingen aning om vilken väska jag tar, jag vill inte ha den största. Ja ja, det får jag fundera på när jag kommer hem i eftermiddag....

Jag ska ju ha med min systemkamera på resan och därför vill ja ha ett extra minneskort. Så jag tog fram mitt gamla minneskort och jag hade typ 200 gamla bilder där som jag helt hade glömt bort. Tyvärr sparade jag inte alla eftersom jag inte har plats för det men några sparade jag:






Åh vad jag saknar att ha kattungar, men snart är det dags igen. Nästa gång Smilla löper så ska hon paras:)


Inte den snyggaste bilden på mig men här hade jag lite längre hår - men jag vill ha längre än så nu när jag sparar ut...




Hittade lite höst-bilder på den kameran också - från förra höstan när vi bodde i Aspvik. Jag längtar inte tillbaka dit.

Nu ska jag kolla lite annat innan jag gör mig klar för skolan. Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0