Ny design

Som ni kanske ser så är det ny design på G - det är inte jag som har gjort den eftersom jag är sämst på sånt utan jag tackar en jättegullig tjej som ville göra det gratis:)

Nu måste jag bara berätta om nåt som skulle kunna vara ett skämt men jag är helt seriös när jag säger: Jag håller på att få en vagel! Eller den är nästan "utväxt" redan men jag struntar fullständigt i om det gör ont - jag tänker inte gå utan smink och få kommentarer från alla håll. Nästan så jag söker upp en läkare, jag orkar inte med en till, det var inte länge sen jag hade en.

Nu kom jag på annat jag måste fixa. Skriver kanske mer sen.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0