Queen of vaglar

Hej bloggen!
Dagen har bestått av 1 timme och 40 minuter lång matte, 2 timmar och 40 minuter ingenting (Människan socialt och kulturellt - men vi gjorde inget vettigt), lunch och sedan idrott. Matten var seg som vanligt. Linda och jag ligger långt före de flesta men vår mattelärare har inte räknat med det så mattelektionerna är rätt sega. Till lunch blev det pannkakor såklart = torsdagstradition!

Idrotten var verkligen superkul men jobbigaste på länge. Vi fick springa en militär-hinderbana. Det var massa hinder man skulle ta sig över, men som sagt väldigt roligt, jag vill gärna göra det igen nån gång. Vi fick även pröva pulsklockor, det var mest irriterande för de pep hela tiden och funkade inte till 100%.

Kom ni ihåg att jag skrev om mina eländiga vaglar som jag hade för ett par veckor sen, jag tror de är på väg att komma tillbaka. Jag vet verkligen inte varför de kommer hela tiden men om de bryter ut som sist så ska jag gå till en läkare, det är inte normalt att ha vaglar så här ofta, jag hade ju en vagel bara någon vecka innan jag hade det senast - de dyker upp hela tiden. Suck - smärtsamt och äckligt fult!

Imorgon är det skola som gäller, 08:00-12:30. På kvällen ska jag och Linda se Patrik 1,5 och sen får vi se var det bär av. Ska försöka hinna med lite träning också, det beror på hur mycket träningsvärk jag har efter idag.

Nu ska jag dricka upp min juice och sen får jag se vad jag hittar på, kanske borde sova så jag orka upp imorgon?
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

SV: aaw, jag tror visst du kan dansa ;) De kan nog alla på ett eller annat sätt hehe ;)



En kompis till mig har bulemi (skulle jag tro) hon är jätte smal och ja, hon vill inte prata med oss (kompisar) om det. Vi har pratat massor med typ en lärare på skolan (som alla har ett rätt stort förtroende för) ush... sånnt är ju bar aläskigt med ätstörningar

2008-10-02 @ 22:20:28
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0