Sämst

God morgon!

Ni undrar säkert varför jag sitter här när jag sa att jag skulle träna nu på morgonen? Jag skyller på att jag ville sova längre för att vara pigg på provet, men sanningen är att jag helt enkelt inte orkade upp - kroppen ville bara inte. Så nu blir det ingen träning idag, jag ångrar mig lite men det får bli träning lördag+söndag istället, och sen kanske måndag också. Hur som helst, gjort är gjort. Jag ska ta en dusch och göra mig klar, 10:18 går min buss - jag ska ju fortfarande träffa Linda tidigare. OM jag hinner så ska jag slänga ut en bild på vad jag ska ha på mig idag - men det är bara om jag hinner. Nu ska jag städa bort lite saker i mitt rum, det ser hemskt ut!

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0