Skola, middag och bio

Hej!
Även idag har det varit glest med uppdateringar, jag har så mycket annat för mig nuförtiden så jag är inte hemma så jag kan skriva.

Svenskaprovet gick i alla fall rätt bra, jag känner mig rätt säker på mina svar. Övriga lektioner gick också bra. Efter skolan åkte jag till Lindas skola för att möta upp henne och sen åka till Kista. Det blev middag med mamma och pappa - Fajitas - och sen bio: Step brothers. Den var inte så seriös men hade väl sina poänger:) Vi hann hem så vi såg slutet på Idol och filmen Shall we dance som gick på femman. Synd att Jesper åkte ut ur Idol:(

Det blir en ganska tidig kväll ikväll - Linda ska upp och jobba och jag ska träffa Linnea för brunch klockan halv elva, så nu blir det sömn:)

Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0