Skönt med sovmorgon

Hej!
Idag tog jag sovmorgon till tio-halv elva. Det var riktigt skönt att sova ut. Linda sov över här och vi tittade på film igår, men hon skulle iväg idag så hon åkte vid tolv-tiden. Sen dess har jag bakat och lagat mat, inget pluggande för mig idag tror jag - har lite annat att göra så det får bli imorgon istället. Tänkte baka bullar med det blev lite annat bakande.

Här är förresten bilder på mig från igår, så här såg jag ut när vi skulle på bio:
 
Jag älskar både mina nya jeans och min nya stickade kofta - så sköna båda två.

Igår så träffade vi förresten många vi kände när vi skulle åka hem från bion, det var riktigt kul. Vi träffade Nina och Jasmine inne på bion och Tina och Mattias när vi var på väg därifrån. Det var väldigt länge sen jag träffade Nina så vi bestämde att vi skulle träffas och fika om nån vecka.

Nu ska jag fixa lite i mitt rum, några goda vänner kommer över ikväll:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är såå fin!<3

2008-10-04 @ 23:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0