SL har försämrats

Jag tycker att SL har försämrats en del på senaste tiden, min resa hem från centralen idag:

"Hoppa på blåa linjen mot akalla klockan 18:45 vid t-centralen. När du kommer till Rådhuset, gå av och gå upp för att ta ersättningsbussar. Du kommer att upptäcka att ersättningsbussarna inte går där efter att ha gått ca 800 meter. Hoppa då på första bästa buss mot fridhemsplan för att ta ersättningsbussar därifrån. Efter att ha väntat i evigheter på ersättningsbuss så får du veta att det aldrig kommer någon mot akalla. Gå då ner i tunnelbanan igen när tunnelbanan kommit igång och hoppa på första mot akalla."

Restid: 1 timme och 15 minuter

Tips: För att göra resan lite mer bekväm, ta på dina stövletter med extrem hög klack!

Vad säger ni? Visst älskar man bara kollektivtrafiken ibland? Det var stopp på blåa linjen p g a någon rökansamling vid solna centrum, därför blev det många ovägar. Nästan så man åkte till skolan och sov där. Men nu, efter mycket krångel så ska jag bli klar med min analys i idrotten. Hoppas ni har haft en bättre kväll än mig! (Fast att fika var jättetrevligt<3)

Puss (från en mycket irriterad Hanna)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

irriterande!! tycker så synd om dig.. thanks för myspysfikat<3

2008-10-15 @ 23:35:53
Postat av: Alina

Hej:) Kikar in. Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-10-15 @ 23:42:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0