Tjabba

Hej!
Det har varit en ganska trist dag idag...jag tänker på vädret. Ush och fy för regn och rusk, ändå är det något med hösten som gör den så speciellt - färgerna, allt är så mysigt på nåt sätt.

Annars har dagen varit bra. Programrådsmötet gick bra. Det kändes väldigt vuxet att sitta i möte så där men ändå kul, jag pratade mest bland eleverna tror jag och hade klart för mig vad jag ville få fram för att förbättra programmet. Det känns bra att få säga sina åsikter. Men jag fick vara sekreterare så jag måste skriva in protokollet på datorn och skicka till de närvarande.

Till lunch blev det pannkakor - det är ju torsdag! Idrotten blev inomhus (tack och lov) och vi slutade typ fyra kvart i fyra.

Nu har jag lite att fixa!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0