Träningsvärk

Hej!
Nu är det helg och det är så skönt! Jag ska inte jobba utan bara ta helgen som den kommer - härligt! Lite plugg blir det nog men det är bara kul, jag gillar att lära mig nya saker.

Idag har vi haft tre lektioner: Svenska B, Metal träning och psykologi B. Ganska onödig dag om jag ska vara ärlig, svenskan var nog roligast. Efter alla lektioner så åt jag, Linda, Mikkan och Ewa lunch på Il piatto, det blev en focaccia för mig, det var väldigt länge sen och sååå gott. Nu sitter jag hemma men ska snart röra mig in mot stan för att möta Linda för middag och sen bio: Patrik 1,5.


Det blev ingen träning idag eftersom jag har så mycket träningsvärk sen igår, jag älskar att ha träningsvärk men jag klarar inte av att träna idag p g a den. Jag ska nog träna imorgon, eller antaglien söndag förresten.

Nu tog inspirationen slut... Jag ska ändå göra mig i ordning för ikväll, jag ska ha ordentligt med kläder eftersom det är så kallt ute nu, jag vill inte frysa.
Puss, ha en trevlig fredag-kväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: hej cattis

jag vill också se den!

2008-10-03 @ 21:32:56
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0