100% natural

Hej bloggen!
Sitter här vid min dator och funderar på varför kvinnor röker mer nu än för tio år sen. Det är nämligen en uppgift på hemskrivningen i vård -och omsorgsarbete. Men jag kan väl inte påstå att jag kommit fram till så väldigt mycket.

Jag åkte till gymmet vid tio idag. Hade kollat på hemsidan och de har öppet 09:00-15:00. När jag kommer dit så är det avspärrat och stängt. När jag kommer fram till dörren kommer två poliser ut och säger att det är stängt. Jag har ingen aning om vad som hade hänt men lite irriterad blev jag eftersom jag offrade min sovmorgon för att träna, men jag hoppas det inte var nåt allvarligt. Jag tränade hemma istället - körde igenom kroppen med mitt egna träningprogram, så jag fick min träning i alla fall. Eller inte konditionsträningen, men jag kör hårt nästa vecka. Jag gillar nämligen inte att springa utomhus när det är kallt, jag får så ont i halsen.

Idag så kör jag en sminkfri dag för att min hud ska få återhämta sig - inte ens mascara ska jag ha. Det är så skönt, och håret är uppsatt i en tofs (jag kan ha en lite damvippa där bak nu!). Nu ska jag fortsätta plugga.
Grått och trist, precis som vädret - men skönt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötis!

2008-09-13 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0