Äntligen

Jag har precis kommit hem från gymmet. Det är så skönt att bli helt slut efter att man har tränat, och nu har jag fått ett nytt träningsprogram som gör att jag blir helt slut efter träningen - härligt! Innan träningen hade jag skola, men jag har väl redan berättat vilka lektioner jag hade, jag kan väl bara säga att det var en rolig skoldag som avslutades med macka på il piatto, första för terminen.

Om en halvtimme ska jag se Top model 3, det är ett roligt program speciellt eftersom jag är så intresserad av fotografering, de tar så grymt snygga och coola bilder där. 

Jag försökte ta någon bild idag men inspirationen är som bortblåst så tyvärr kan jag inte visa nån roligare bild än på mitt sommarlovskort som gick ut i söndags, det har använts flitigt denna sommar:


Kram på er!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0