Arn

Nu har jag tid att skriva lite mer. Vi har precis sett Arn - Tempelriddaren. Den var rätt bra faktiskt även fast jag egentligen inte brukar gilla den typen av filmer.

Nu kan jag i alla fall berätta om dagen. Första lektionen var coachtid. Vi tog upp lite om skolans regler, att vi ska fotograferas nästa onsdag och nu är jag inte med i elevrådet längre (skönt) - men det krävdes en del övertalning för att någon annan skulle gå med där, ingen var direkt frivillig. Jag hade gärna fortsatt eftersom man lär sig mycket, det är en bra erfarenhet och jag gillar att vara med att påverka, MEN jag har så mycket annat att göra så jag känner inte att det finns tid till det. Andra lektionen var psykologi B. Vi jobbade med vårt projekt - vi ska undersöka det här med fördomar, men jag orkar inte gå in ¨på det nu. Till sist var det Svenska B. Den lektionen var rätt kul idag, jag gillar faktiskt litteraturhistoria, men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag gillar alla våra ämnen.
 
Jag älskar min skola! Det kanske syns på mina mjukiskläder;)

Innan skolan hade jag dock lite panik. Jag och Linda skulle träffas elva för att äta lunch. Jag hade tänkte HELT fel med tiden så kvart över tio satt jag fortfarande i pyjamas och insåg att "oj, jag borde åka nu". Så jag duschade på tre minuter, klädde på mig på fyra och sminkade mig på tunnelbanan. Som tur var kunde pappa skjutsa mig till tunnelbanan så jag hann i tid trots allt. Det enda jag inte hann med var att packa gymkläder så jag tränar imorgon förmiddag istället.

Nu ska jag kolla gymmets öppettider för imorgon! Sen ska jag läsa lite bloggar...
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0