Back home

Hej!
Nu är jag hemma igen och har precis ätit lunch: pytt i panna med ägg och rödbetor. En av mina favoriträtter, har ingen aning om varför men jag tycker bara det är så gott. Nu ska jag plugga i någon timme - hoppas på att inspirationen är tillbaka nu. Men först måste jag bara visa Vincent: han är så söt och gosig, han låg i mammas famn för en stund sen och sov:
 



Och min vagel under vänstra ögat har blivit värre. Den under högra ögat är bättre men den under vänstra har blivit värre, det ser så hemskt ut:

Det kanske inte synd så mycket på bild men det högra ögat (sett från den här hållet) är så hemskt! Jag vet inte om det går att göra nåt åt det men jag hoppas den försvinner snart, det gör ju ont.

Nu ska jag vara lite nyttig och plugga!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0