Bättre blir det inte

Nu har jag duschat och gjort mig klar, jag hann på typ en halvtimme. Jag har sminkat mig så gott det går men jag kan verkligen inte ha mascara eller täcka min otäcka vagel med täckmedel - det gör för ont! Så jag får se ut som jag nyss har vaknat, vageln gör nämligen så att jag får massa rynkor under ögat. Det är inte snyggt men som sagt, jag vet inte vad jag ska göra annars.... Jag kan ju absolut inte vara hemma p g a mitt öga.

Kvart över går min buss. Efter skolan tänkte jag träna men jag orka inte släpa med mig träningsgrejer hela dagen så jag åker hem mellan träningen och skolan. Det tar ju bara en halvtimme extra eller nåt.

Ha en bra dag!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0