Beställt

Nu har jag även fått H&M-beställningen klar!
Detta är några av de grejer jag har beställt (eller nästan allt):

Från H&M

Svarta stövletter som jag har provat i butik men som jag aldrig köpte, nu är de beställda


Gul kofta - lite färg i höst!

Från Ellos

Mysig stickad tröja, perfekt i vinter, men jag har beställt den i brunt


Grå stickad tröja och svart polotröja, tyckte det var så snyggt tillsammans så jag var tvungen att beställa båda:)

Ja, det var väl det som jag tänkte visa upp här.

För övrigt har denna kväll bestått av lite Shrek, lite Hål i väggen och lite andra program som egentligen är ganska så tråkiga. Jag har fått lite vettigt gjort men rätt så mycket onödigt också, men det är skönt på söndagkväll. Funderar på att ta en dusch innan jag lägger mig så jag slipper duscha imorgon. Jag har gått med uppsatt hår hela dagen bara för att det är så fett, det är knappt så jag behöver tofs nu - håret stannar uppe ändå tack vare fettet:P men det hör en söndag till. Ja, det blir nog en dusch, jag gissar att jag kommer att snooza ganska många gånger imorgon, det är så jobbigt att ta sig upp när det är mörkt ute. Har förmiddag nu till veckan så jag börjar åtta imorgon: härligt!

Skriver ett sista inlägg sen innan jag går och lägger mig! Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0